.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در اعتراض به انحصار آگهي‌ها به روزنامه‌اي خاص؛
تصميم دولت مرجع قانوني ندارد
نماينده مردم نوشهر و چالوس گفت: تصميم دولت در خصوص انحصار آگهي‌ها هيچ مرجع قانوني نداشته و در هيچ كجاي قانون اين اجازه داده نشده است كه سازمان‌ها، ادارات و ارگان‌ها به اجبار يك بخشنامه ...
تصميم دولت مرجع قانوني ندارد

نائب رئيس كميسيون آيين‌نامه داخلي مجلس انحصار آگهي‌ها به روزنامه‌اي خاص را مغاير با خصوصي‌سازي عنوان كرد.

انوشيروان محسني بندپي افزود: اين تصميم دولت هيچ مرجع قانوني نداشته و در هيچ كجاي قانون اين اجازه داده نشده است كه سازمان‌ها، ادارات و ارگان‌ها به اجبار يك بخشنامه با يك روزنامه خاص همكاري داشته باشند.

وي اظهار داشت: اين انحصار اشتباه محض است زيرا با تنوع‌سازي و خصوصي‌سازي منافات داشته و چون ارتزاق نشريات وابستگي زيادي به اين آگهي‌ها دارد اين مسئله باعث ركود نشريات و در نتيجه خارج شدن صاحبان آنها از گردونه رقابت مي‌شود.

نائب رئيس كميسيون آيين نامه داخلي مجلس خاطرنشان كرد: هر مدير با توجه به سليقه و تشخيص خود بايد اين آزادي عمل را داشته باشد تا بتواند با هر نشريه‌اي كه در چارچوب ضوابط قانوني فعاليت دارد همكاري داشته باشد و بستن دست مديران به اين شكل جايز نيست.

نماينده مردم نوشهر و چالوس در مجلس با اشاره به اينكه نشريات دولتي به اندازه كافي از امكانات و بودجه‌هاي دولتي بهره‌مند هستند، بيان داشت: انحصاري كردن آگهي‌ها به اين نشريات نيز بي‌عدالتي محض است.

محسني در پايان تصريح كرد: متاسفانه اين مسئله در چند روز گذشته موجي از نارضايتي را در بين اهالي مطبوعات به وجود آورده است و بسياري از نمايندگان مجلس نيز به آن اعتراض كرده‌اند كه اميدواريم هر چه سريع‌تر اين بخشنامه بازپس گرفته شود و جلوي ورشكستگي بسياري از نشريات گرفته شود.

گفتنيست طبق قوانين جديد تمامي آگهي‌هاي دولتي بايد منحصراً در روزنامه "ايران " به چاپ برسند./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 7 تير 1389
مسئولان شمال نیوز و ارباب جراید
ایطوری به آگهی انحصاری درروزنامه ها توجه می شود آیا به پیشرفت استان و انعکاس عقب ماندگی و ظرفیت های و کمبود های آن توجه می شود !!!
نا شناس 8 تير 1389
چه عجب.... نماينده عزيز شهرمان بل اخره از خواب پاشدن و يه حرفي زدن و نشان دادن به جز عيد ديدني با موسوي دروغگو و حمايت از امپراطوري جاسبي كار ديگه هم بلدند.
فروزش 8 تير 1389
چه عجب بالاخره محسني هم پس از دوازده سال حرفي زد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.